Tuesday 22 May 2012

i'm sorry !!!

Salam..
just want to say sorry to you guys..
sorry bout everything..
sorry for make you'll feel exhausted with me..
sorry with my bad attitude..


seriously, 
tiada niat pun sakitkan hati korang..
cuma hari ini banyak sangat benda yang berlaku sampai jadi serabut semuanya..
perkara yang tak sangka-sangka semua terjadi..
sometimes rasa 'apa salah saya?'
saya taknak terlibat dalam hubungan siapa-siapa pun..
kalau rasa ada hati dengan orang tu jangan babitkan saya..
saya tak minat lansung nak mengucar-kacirkan hubungan korang..
sahabat atau apa pun..
kalau rasa ada hati dengan orang tu better pergi cakap..
jangan buat orang lain rasa serba salah..

then,
please i just want my friend to be focusing in their study..
please respects your friend in the class..
sorry kalau selama ini ada sakitkan hati mu wahai sahabat..
takde niat pun dan tak terlintas lansung..
maybe sahabat salah faham dengan perwatakan saya kot..
saya memang begini.. saya jenis yang serius.. semua benda kalau boleh saya nak perfect..
saya tak suka cacat cela.. 
and try to be a perfect person even i can't..



lastly, just want to say,

wasalam..

No comments:

Post a Comment