Monday 2 January 2012

study week tak macam study week

 final tinggal lagi 3 hari..
tapi study macam tak study je..
sejak dari tahun lepas, hari-hari keluar..
aduhai.. tak reti duk rumah pulak dah..
okay okayy okayyy... tak la tahun lepas sangat..
cuma dari 28 december 2011 sampai la 2 january 2012 jep.. pe aktiviti yang cheq buat ek???

2011
dec 28
5ptg baru sampai kat melaka.. then member ambik kat MC.. kol 8.30 mlm keluar balik.. pergi pantai puteri dengan cik mie, amin gan awong.. 10.30 mlm gerak pergi Semabok.. makan dekat sana.. dalam pukul 11 lbh baru gerak balik kolej..

dec 29
keluar gan member lagi.. teman pergi beli laptop.. okey.. saya memang kaki berjalan.. tak reti duduk diam.. maghrib baru sampai kolej..

dec 30
lepas sembahyang jumaat keluar pergi gunung ledang.. okayy saya tak sembahyang jumaat sebab saya perempuan.. tapi tunggu member laki abis sembahyang jumaat baru gerak pegi gunung ledang.. sepatutnya pergi berempat.. alih2 sorang tak dapat pergi pulak.. kalau tahu cheq ajak si perut naga.. tak pasal-pasal cheq kena makan durian sorang2.. itupun bernasib baik sebab cik mie sanggup makan jugak..

dec 31
keluar lagi.. menuju ke Dataran Pahlawan dengan niat nak pergi tengok wayang.. ye kami tengok berlima.. at least ada la jugak driver..huhu.. hihihi... driver nye baik sebab sanggup bawa kami.. malam sambut new year dekat kolej je sebab malas nak keluar lagi.. huhu

2012
jan 1
saya tak keluar pun.hihew..

jan 2
pergi hospital melawat abang-abang ensem kat sana dan kakak-kakak cantik.. memang buang tebiat/tabiat la kan.. no la.. pergi teman cik mie check pinggang dia.. sebab dah seminggu sakit.. balik dari hospital pergi pantai klebang pulak.. si mal teringin nak makan ABC mengalahkan orang mengidam.. hahaha... sorry mal.. then duk sana sampai maghrib.. no no no.. before maghrib kami dah balik la sebenarnya.. tak elok nak keluar maghrib2..

jan3
eh.. itu tarikh esok la.. masih memikirkan apa yang hendak dilakukan.. wait and see je la.. hiheww...

p/s:  kata putusnya.. cik lyana bila awak nak study ni..jangan nak berjalan je.. final lagi 3 hari woo... eh..eh..eh.. saya study la even saya asyik keluar..'awak2 thanks sebab sudi balas mesej saya.. hihew..'

No comments:

Post a Comment