Friday 20 January 2012

bakal rindu dan sudah rindu

at least.. i'm home.. i'm not home but i'm back to my home.... hooray.. miss my cat, my family, my friends too.. wah sudah meninggalkan kolej tun  mutahir..saya akan bakal rindu dengan suasana kolej dan saya sudah mula rindu dekat katil saya.. selamat mempunyai tuan baru.. saya tidak akan jaga anda lagi.. saya sudah menamatkan kontrak saya.. detik2 terakhir di kolej.. seronok dapat main air dalam rumah.. ada ke yang buat macam kami buat.. siap main air bersihkan rumah.. simbah-simbah sume.. hihihi.. memang terasa perpindahan tu.. terus berkilat dapur an ATERA ALYANI, CIK MIE, AKMAL FATHIAH.. seronok dapat menghabiskan masa dengan korang semalam sebelum korang gerak balik.. nasib baik la FATIN ada teman aku malam tu.. kalau tak sorang2 aku kat rumah tu.. 

Kepada,
Nako=>auntie doakan supaya cepat besar..hahah..jangan nak makan epal je.. kirim dekat auntie jugak..
Atera=> selamat bercuti.. 
Akmal Fathiah=>mesti dah sampai Kelantan an.. kesian ko naik bus tapi aircond rosak.. 
Cik Mie=>hahah.. sian kat En.Dolphin sebab tak sempat jumpa ko.. tu la len kali jangan nak pegi karaoke..kan dah tak sempat nak jumpa..

pape pun see you'll next month.. jangan tak jumpa jalan balik melaka sudah..



No comments:

Post a Comment