Saturday 21 January 2012

dapat duit keluar duit

yeah2 dapat duit.. eh.. ingat senang2 ke nak dapat duit..tak la..i just want to tell you'll bout voucher RM200..duit la jugak tu..sebab boleh beli buku guna voucher.. tak yah kua duit selai2.. of coz la you'll tahu kan pasal voucher tu.. tipu la kalau tak tahu.. dah sah2 tu voucher buku yang kerajaan bagi.. mesti sume student dapat..pe yang korang nak buat dengan voucher tu...talking about voucher, what i want to do with that voucher RM200.. sahabat-sahabat ku yang tersayang sume dok sibuk ajak gi shopping buku.. aila.. kalau la boleh di gunakan sume memang aku habis beli novel sume.. tapi di sebabkan niat nak guna beli buku belajar untuk next sem..jimat sikit.. buku dah la mahal.. sob3.. pembaziran adalah dilarang sama sekali okeyy..

hari ini terbang sudah duit aku.. ish3..macam tahu2 je aku nak buat baru.. ko boleh pulak terbarai.. saja je an.. tak pasal2 aku teraba-raba taw.. nasib baik aku jalan tak langgar tiang ke terhantuk ke.. kalau tak ting tong aku..ter'kiss' orang ke.. eh ingat ni cite playful kiss pe.. STOP... back to normal...hahahha...dan sungguh bernasib baik traffic light hijau.. kalau merah memang la aku tak dapat keluar duit buat yang baru.. tunggu mata baru.. sementara guna mata lama.. ingat tukar mata pe.. hahah.. meh sini aku jelas kan.. spectacles baru k..



No comments:

Post a Comment