Friday 6 September 2013

Ini sayang saya


Assalamualaikum wbt


Ini lah sayang saya.
Yang sentiasa bersama saya.
Yang sentiasa ambil berat tentang saya.
Yang sentiasa tegur saya.
Yang sentiasa ketawa dan nangis bersama saya.
Yang faham saya yang bagaimana walaupun diluar sana orang kata macam-macam.
Tetapi sayang saya sentiasa disamping saya.
Saya sayang SAYANG saya.


Tu dia si happy go lucky - Atin
Yang rajin layan saya dan sentiasa menghiburkan saya dan rakan-rakan lain.
Yang selalu jadi driver saya walaupun saya ada lesen kereta dan motor.


See sayang saya tu kalau tangkap gambar mesti boleh buat iklan colgate sebab dia akan senyum lebar.
Sebelah dia pun sayang saya juga. 
Dialah satu-satunya kawan lelaki paling rapat dengan saya dan sayang-sayang yang lain.
Sayang yang inilah selalu dengar masalah saya. 
Walaupun gurau kasar (nama pun lelaki kan) tapi kami sentiasa keluar ramai-ramai. 
Dia boyfriend kami merangkap bodyguard kami tapi bukan special boyfriend okay.
Jangan salah faham. 
Sorang lagi sayang saya (takde gambar) - Vinod
Si budak kapal tu kepala dia ting tong je. Suka kenakan orang. 


Yang tu sayang saya dari tadika lagi. 
Kami dah berkawan selama 16 tahun.
Lama kan saya kenal sayang saya ni.
Kami ni sentiasa meluahkan segalanya.
Sentiasa dengar bebelan saya.
Kadang-kadang sayang saya ni suka buat kerja gila.
Tahu-tahu je dah sampai sini dah sampai sana. 
Bukan nya reti nak roger awal-awal.


Konon-konon jadi tourist la sekejap.
Nak pergi tugu negara dengan KL Gallery last-last cancel sebab hujan lebat.
Kami stuck dekat CM lama.
Kami dah lama bersama sejak dari Form4.

***

Yang dekat bawah ni sayang saya masa Form6.
Sentiasa berlima dan insyaAllah akan berlima walaupun suatu hari nanti kami semua ada keluarga sendiri.
Semata-mata nak kumpul berlima sanggup sayang saya amek cuti dari kerja then gerak ke Uitm Pilah jumpa sayang yang lagi satu.
Terharu tak Nad kami datang dekat sana.
Sampai menangis kakak harimau kita tu nak cuti.




<3 sayang korang. *group hugs*

Wassalam

No comments:

Post a Comment