Sunday 18 March 2012

whole day hang out lot thing happen



lot thing to do today.. masak-masak.. seronok bila dapat masuk dapur..even banyak kelengkapan yang takde.. tapi takpe lah.. guna apa yang ada..menjadi ye apa yang saya masak.. hihihi.. lauk lain saya tak masak..so pada member yang makan.. jangan salah kan saya yep.. saya tak masak lauk kari k..hihi.. btw lauk saya still yang paling sedap.. yeah yeah.. riang gitu.. and one thing, seronok sebab dapat makan ikan bakar.. lagi seronok bila ada orang belanja.. thanks la sebab belanja kami makan.. and thank juga sebab asyik mengenakan kita sepanjang makan.. but its okay.. kita tak simpan dalam hati pun.. sebab kita tahu it's just a joking..thank juga sebab bawa pusing-pusing melaka.. padahal nak pergi Umbai tu tak jauh mana pun jadi jauh..hahah.. 

tapi banyak sangat perkara yang berlaku juga.. dapat pulak kalau kawan yang tak pernah senang dengan kita.. susah kan rasanya hidup bila ada manusia yang sentiasa busuk hati dengan kawan sendiri.. bila kawan nak berkawan, dia rasa macam tak senang hati.. hope awak berubah lah sebelum awak jauh menyimpang.. hanya mendoakan yang terbaik di sini.. wallahualam...  peace




No comments:

Post a Comment