Tuesday 16 December 2014

I'm officially graduated

Yippie!
Hola~~~


Here~ IceQueen


Now I'm officially graduated and alumni of UiTM. I dont care what people like to said bout UiTM but for me I love UiTM too much. Pretty sad sebab dah  habis belajar. Dah tinggal zaman mengaji buku-buku tebal, grouping, research, thesis, gaduh and else. Selama tiga tahun lot of things happened. Sama ada gembira mahupun tangisan. Semua pendam ataupun terukir sebalik wajah.  Hanya kita je yang tahu.


I'm not a friendly person. Selalu dalam dunia sendiri. Just few people yang rapat. Yang tak pernah sangka kita akan rapat akhirnya. Selalu ada disisi semasa jatuh dan bangkit, dipulaukan, malah dipinggirkan. Mereka insan yang tak pernah tahu erti perit memberi nasihat. Mereka adik-adik tetapi ibarat sebaya. Keletah yang tak kenal erti perit.  Yang membawa ketawa. Yang mendukung supaya tida tersembam. Yang faham segala kedukaan kegembiraan. 

Terima kasih sebab sudi terima diri yang banyak kekurangan. Walaupun gila-gila otak masing-masing tapi sentiasa mengingatkan, sudi berkongsi. Sehingga saat terakhir bergelar pelajar dan juga ketika detik bergelarnya seorang graduan. 








Dan tak lupa kepada mak ayah,

Terima kasih sebab sentiasa ada.
Tak pernah mengeluh.
Tak pernah marah.
Kecil hati itu ada tapi tak pernah tunjuk.
Sentiasa menjadi tulang belakang.
Sentiasa menyokong.

Terima kasih.
Terima kasih.
Terima kasih

No comments:

Post a Comment