Friday 18 January 2013

countdown last paper exam



Assalamualaikum w.b.t


Hye~ hye~ Saya masih lagi berada didalam mood final exam. Padahal budak lain semua dah habis. Sedih lah sikit. Sikit je okay sebab kita patut bersyukur kerana setiap gap paper itu tidak terlalu dekat. Budak lain habis awal sebab dorang takde gap. Tapi gap lama-lama pun boleh buat kita leka. Ye dak. Ye kan je lah eh. Sebab gap yang takat 3hari pun saya dan sahabat boleh main game. Teruk no anak pak usop ni la hai. Sorry la bapakku, tumpuan anakmu lari sebentar semester ini.


Muka minta penampar *saya yang memakai kain batik dikepala.


Tak terkejar segala benda. Sob sob. Okay. Abaikan itu semua. Isnin paper akhir then merdeka untuk sebulan. Wee.. itu saya suka. Duduk rumah~makan~tido~makan~tido~main game~makan dan tido juga. Kui kui. Teruk punya anak dara. Macam mana nak jadi calon menantu solehah kot gini gaya nya. 


p/s: Ehem~Ehem~ Disini saya ingin menyatakan jutaan terima kasih kepada anda kerana masih mengingati saya. Terkilan sikit je. Walaupun kiriman itu dari orang lain tapi anda masih menghargai kehadiran saya. Itu pun sudah cukup bagi insan yang lemah ini. Semoga perjalanan anda bergerak dengan lancar dan menjadi insan yang cemerlang. Saya doa dari jauh. InSyaAllah. 



Wassalam



1 comment: