Tuesday 15 November 2011

tiba-tiba teringat


Tiba-tiba aku teringat dirimu
Entah mengapa ku pun tak tahu
Tiba tiba aku rindukan dirimu
Entah mengapa ku pun tak tahu
Apa khabarmu sayang
Masihkah kau ingat kepadaku
Tiba-tiba aku ingin hubungimu
Tapi adakah kau sudi lagi

Ingin ku bertanya apa yang terjadi
Setelah kita berpisah dulu
Senyumanmu terbayang
Seolah kau memanggilku

Korus
Jiwaku merindu ingin bertemu
Tetapi dapatkah kau  menerimaku
Jika kau merindu sambut cintaku
Ku harap cinta berterusan
Walau jauh di mata…
oooh..oooh…

Hanya pada Tuhan
Ku Mohon dikabulkan doa
Untuk bertemu denganmu
Kenangan cinta kita
Terlalu indah bagiku

Sejak dulu aku sayang kepadamu
Tapi engkau yang tak memahami
Sejak dulu aku cinta kepadamu
Hingga kini tak berubah hati

La..la..la…la….
Tiba-tiba aku rindukan dirimu
Entah mengapa ku pun tak tahu…



artist: ezad lazim

No comments:

Post a Comment