Monday 7 November 2011

~jangan melenting~

saya tahu lah awak bakal cikgu..
tapi saya tak faham kenapa awak nak marah-marah..
ok2.. saya tak kisah la awak minat ke tak vid mamat tu an..
tapi kan itu pendapat dia..
siapa kita nak halang orang lain bagi pendapat..
kalau awak tak boleh terima pendapat orang tu..
awak buat tak tahu jelah..
kenapa awak nak post kat mukabuku pulak yang awak start tak suka mamat tu buat vid..
jangan ingat awak bakal cikgu awak bagus sangat..
tiada manusia yang perfect kat dunia ni..
melainkan orang tu berusaha untuk jadi sebaik yang mungkin.
saya tak marah pun dengan awak..
tapi saya terkilan dengan sikap awak..
bukan awak sorang je member saya yang berperangai macam ni..
boleh saya lihat awak dan sorang lagi member saya perangai lebih kurang je.
dah taknak bergaul dengan saya dan kawan-kawan yang lain..
adakah kerana awak bakal cikgu..
dan kami hanya pelajar U..
it's up to you la.
saya memang kecik hati dengan awak..
tapi saya tak buang awak dari list kawan-kawan saya..

No comments:

Post a Comment