Wednesday 18 April 2012

got it feel like 'Nur'


salam,


wah..banyak hari tak update.. apa kepelik sangat ayat..tak kisah lah..yang penting faham sendiri.. kekangan masa tak mengizinkan untuk saya update.. bukan tu je, kemalasan pun ada sebenarnya.. bila online dah ingat nak update tapi asyik lupa je.. dah tutup lappy sume, baru teringat lupa nak update..ceh.. macam dah tua pulak rasa asyik lupa je.. oh tidak.. saya kena makan kismis banyak-banyak bagi menguatkan serta mengukuhkan minda dan akal saya.. 

what about entry that i want to post.. actually i got what i want last Saturday..Alhamdulillah syukur.. saya jumpa juga.. memang tak di duga la jugak.. di bawah ni la buku yang saya tak sanga-sangka.. actually time masuk je kedai buku just masuk sebab nak cari novel.. tak terfikir pun nak cari benda lain.. then duk pusing-pusing and selongkar segala benda yang ada and the lastly nampak buku kat bawah ni.. memang tak fikir dua ataupun tiga kali.. terus ambil and kepit kat tangan.. macam budak dapat susu la kiranya.. tak kisah lah nak kata apa.. yang penting benda depan mata.. nanti kalau hold nak beli memang tak beli la sampai ke akhirnya.. so tak payah nak hold2.. ambil dan terus bayar..



buku hadis ni nak beli sangat-sangat sebab setelah menelaah dan menyelongkar isi-isi novel kat bawah ni telah membuatkan saya tidak terkata.. novel kat bawah ni bukan novel macam novel biasa.. pengisiannya sangat-sangat mendalam dan sangat unik.. abis semua novel dari Hlovate telah saya baca.. tapi novel kat bawah ni lah yang tersangat mendalam pengisian dia. perubahan seorang manusia ke jalan yang benar.. allahualam..  pengisian dia sangat-sangat memberi kesan..






thanks for the novel friends.. cc to my friend because borrow me that Hlovate's novel and thank a lot..

wassalam..





No comments:

Post a Comment